👈 فروشگاه فایل 👉

پرسشنامه بررسی عوامل موثر بر قصد خرید محصولات لوکس

ارتباط با ما

... دانلود ...

پرسشنامه بررسی عوامل موثر بر قصد خرید محصولات لوکس

دانلود پرسشنامه بررسی عوامل موثر بر قصد خرید محصولات لوکس بر گرفته شده از پایان نامه تایید شده کارشناسی ارشد

مشخصات فایل

تعداد صفحات

5

حجم

0/12 کیلوبایت

فرمت فایل اصلی

doc

توضیحات کامل

دانلود پرسشنامه پایان نامه رشته مدیریت

پرسشنامه بررسی عوامل موثر بر قصد خرید محصولات لوکس

چکیده

مدیران بازاریابی علاقمند به آگاهی از قصد خرید مشتریان برای افزایش فروش محصولات یا خدمات کنونی یا جدید خود می­ باشند. بنابراین اطلاعات مربوط به قصد خرید می‌تواند در تصمیم­ گیری­ های بازاریابی که مرتبط با تقاضای یک محصول (محصولات کنونی و جدید)، تقسیم بازار و استراتژی­های پیشرفت و ارتقاء است به مدیران کمک نماید. کالاهای برند لوکس و انگیزه برای خرید برندهای لوکس برای مصرف کنندگان آسیایی بسیار زیاد شده است. انگیزه خرید لوکس کاملا بر اساس تفکر غربی و بازارهاست. ارزش­های فرهنگی برای تاثیر بر رفتار مشتری در بسیاری از مطالعات نشان داده شده است. ایجاد روابط موجود بین ارزش­ های فرهنگی و انگیزه برای مصرف کالاهای لوکس برای بازاریاب های کالاهای لوکس مفید می‌باشد. پژوهش حاضر به بررسی عوامل موثر بر قصد خرید محصولات لوکس می­پردازد. ابزار اصلی جمع آوری اطلاعات پرسشنامه با مقیاس پنج رتبه­ ای لیکرت بوده است. 

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

* با قیمت دانشجویی، ارزان و مناسب :)-

* نوع فایل:     WORD ، قابل ویرایش با فرمت doc

*  بدون هیچ تگ و تبلیغات، قابلیت پرینت دارد

*** این فایل بصورت انحصاری برای فروشگاه فایلینا تولید شده و در هیچ جای دیگه ای بجز این فروشگاه پیدا نمی شود.

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

*** این پرسشنامه بر گرفته شده از پایان نامه تایید شده کارشناسی ارشد می باشد

***  پرسشنامه دارای 30 سوال است :

پرسش نامه زیر در راستای پژوهشی با عنوان عوامل موثر بر قصد خرید محصولات لوکس تهیه شده است. لذا با تخصیص زمان بطور دقیق آنرا تکمیل و به پژوهشگر ارائه دهید.

مقیاس طیف لیکرت:

لطفا جوابها را به صورت 1-کاملا موافقم 2-موافقم 3-تا حدودی 4-مخالفم  5-کاملا مخالفم

  جواب بدهید.

پرسشنامه ای که در دست دارید درباره تحقیق پیرامون   عوامل موثر بر قصد خرید محصولات لوکس

میباشد.با عنایت به اهمیت و ضرورت پژوهش در عرصه سازمان و بهبود اثر بخشی و کارایی واحد های مربوطه ،همکاری شما میتواند در فرایند تحقیق کار گشا باشد،لذا خواهشمند است با پاسخ دقیق به سوالات ،ما را در انجام این تحقیق یاری فرمایید.قبلا از همکاری شما متشکریم.لازم به توضیح است که پاسخ های شما نزد محقق محفوظ خواهد ماند و تنها در راستای تحقیق مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

دانشکده مدیریت

پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد(A.M)

عنوان:

بررسی عوامل موثر بر قصد خرید محصولات لوکس

استاد راهنما:

استاد مشاور:

نگارش:

مقطع تحصیلی: کارشناسی ارشد

👇محصولات تصادفی👇

پرسشنامه خانواده گرایی (استیدل و كانتریراس، 2003) مبانی نظری و پیشینه تحقیق استرس در معلمان 69 صفحه مبانی نظری بررسی سبک های شناختی مادران در ارتباط با اضطراب کودک پروپوزال و طرح تفصیلی پایان نامه بررسی رابطه مدیریت دانش و سبک رهبری در سازمان فلسفه مرگ دراسلام